dinsdag 28 februari 2012

Dwaaldeceptie

....

4 opmerkingen:

  1. vrijdag 17 juli 2009
    Mentale huid
    Onder deken Oosterse rozen
    begon piemeldier heftig blozen
    geur bloemkundige bedwelming
    deed hem deftig waarheid steigeren
    maar tegen het einde de nacht
    begon plotseling leugens weigeren
    kreeg grote roze pil gang op te helpen
    gang werd hij plots erg stijf
    want daar stond ook, zijn schrik, naakt wijf
    naakte wijf uit als een lekker ding
    apparaat piemeldier op ving
    ze leefden nog lang gelukkig op gang
    en tekenden grappige figuren behang
    onder het oppervlak van jouw mentale huid
    was er de wereld.


    Schrijver: Florian
    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 09:37
    Labels: Erotisch
    1 opmerking:
    Mobar Vorstkasteel17 juli 2009 09:38
    perseph0ne Reageer op Mentale huid

    Monday, November 12, 2007 19:22

    Florian.. geweldig dit gedicht.. waar haal je het toch vandaan...
    lees je graag !!

    liefs...

    appelboom Reageer op Mentale huid

    Monday, November 12, 2007 16:42

    Gesluierd door de bodem van de huid... prachtig dit!

    Liefs en een fijne avond, Vicky

    Quicksilver Reageer op Mentale huid

    Monday, November 12, 2007 15:44

    in Oosterse rozen erotisch heerlijk mooi verwoord!!

    liefs, knuffels
    Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dinsdag 7 juli 2009

    Argumenten - Mobar

    Het is donker
    dat vermoed ik

    het licht afwetend
    ben ik al blind

    in mijn verdriet
    voor de wolf

    is er geen zon
    dat weet ik zeker

    maar het duister
    is niet doof

    voor argumenten.


    Schrijver: mobar


    Reageer op Argumenten

    Monday, September 01, 2008 18:42

    ook maar wat vreemd maar voor jou herkenbaar zoals ik vanalles link aan het cijfer 127

    Nr 127

    Reageer op Argumenten

    Tuesday, August 12, 2008 23:20

    Ja die argumenten!
    Maar zo is het wel!

    Liefs,knuffs
    Ducky

    Reageer op Argumenten

    Tuesday, August 12, 2008 19:46

    Er fluistert genoeg achter oogleden..

    Fijne avond!

    Littledolphin Reageer op Argumenten

    Tuesday, August 12, 2008 16:24

    amen, zo is het ook liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. donderdag 10 september 2009

    Conan en de parkieten

    Dichter, vreemd, staat
    op literair balkon
    slentert de namiddag
    over de uitgesleten tegels
    van de oude Joodse stad
    het is herfstdroef
    de platanen huilen
    en in zijn binnenste
    huilt de dichter mee
    maar dan een windvlaag
    een luid gekwetter
    parkieten in de bomen
    de dichter die de stad bezocht,

    en telkens teruggekomen.

    Oude versie december 2007

    conan

    Saturday, December 29, 2007 13:20

    mobar , parkieten zijn mijn
    lievelingsvogels .... speels , acrobatisch , beetje pesterig , en altijd
    kwebbelend .... en in a'dam
    zijn ze natuurlijk op hun best....bedankt ;P

    liefs conan***


    silver

    Saturday, December 29, 2007 13:16

    in vindt het weer geweldig om te lezen.. Conan en de parkieten!! Hé in de winter?
    Nee bij conan waarschijnlijk in huis!!

    liefs,Ducky

    krima louise

    Saturday, December 29, 2007 12:13

    ook deze weer top !
    liefs
    krima louise

    Wiwhisper

    Saturday, December 29, 2007 08:59

    Mooi Mobar...dat is mooi je schetst Conan zoals hij steeds weer trug komt in jouw vertrouwde Mokum
    lieve groet Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dinsdag 14 juli 2009

    Dichtvast

    En vogels floten de nacht over oceanen
    van onmacht, jouw schaduw
    was alles onder mijn jas
    die opensloeg uit wraakzucht
    afgedropen droomneigingen

    alles wat de dagen korter drong
    tijdens het slijten van mijn honger

    naar de woorden die jij droog blies
    door glimlach na glimlach te herhalen
    zo mooi jouw gezicht, dat ik het
    zou willen hebben, helpen voor te bestaan

    maar jij laat mij niet los,
    zweept me op
    blijft met mij dwepen,
    en ik maak mij kleiner in mijn buiging
    totdat zelfs jouw tenen tot woorden willen zingen

    ik ben slechts tuinsmurf tegen het geraamte
    van jouw sidderende poëzie
    waarin de doden weer gewaden dragen

    jij bent mijn woord niet
    het woord is jou
    aanbidden kan ik niet
    maar ik lees je

    gauw



    Schrijver: mobar
    Dina-Anna Reageer op Dichtvast

    Saturday, June 28, 2008 15:38

    Dit is mooi zeg, echt waar..!

    Liefs Dina

    Sabri3 Reageer op Dichtvast

    Friday, June 27, 2008 19:24

    Schitterend. xx

    Free@Bird Reageer op Dichtvast

    Friday, June 27, 2008 18:58

    Met bewondering gelezen mobar!

    liefs, krima

    Ria Klein Reageer op Dichtvast

    Friday, June 27, 2008 18:47

    Je gedicht vind ik dus geweldig

    liefs en fijne avond

    Ria

    silver Reageer op Dichtvast

    Friday, June 27, 2008 17:48

    Supermooi geschreven lieve Mobar! Mijn bewondering blijft stijgen!


    Fijn weekend..liefs
    Ducky



    krima louise Reageer op Dichtvast

    Friday, June 27, 2008 17:28

    prachtig Mobar...en die laatste twee strofes ...super!!!
    liefs
    krima louise

    Janny Schep Reageer op Dichtvast

    Friday, June 27, 2008 16:57

    tuinsmurfen zijn ook lief hoor, ik heb nog wel een plekje over in mijn tuin,, dus als je wilt,,,,,,,
    liefs, Janny

    Lily Parker Reageer op Dichtvast

    Friday, June 27, 2008 15:17

    Een zeer mooi eerbetoon aan de persoon voor wie je deze magische woorden schrijft...
    lily'tje

    BeantwoordenVerwijderen