woensdag 3 december 2014

Teksten uit het verleden

zondag 1 april 2012

Teksten uit het verleden

...

Voorbij de tijd


Het handgebaar van de lente
streelt de eenzame wind

door doornen leert
het leven rozen streven
de strijd gaat door

ook onbemind.




Louter
11 augustus 2009
Fictie / Geen Thema / Geen Thema
Louter

En zelfs louter
en alleen mijn verlangen
heeft mijn leven al zo veranderd
dat het alleen maar goed kan zijn
dat jij bestaat daar op het strand
bij vreemde oceanen

ik denk dat we nog
veel fijns samen kunnen doen
ik voel al de weemoed van een zoen

en zelfs louter
en alleen mijn verlangen
veranderde mijn dagen volledig

ik hou zielsveel van je en hoop
dat er een oplossing komt voor de problemen
rond mijn verloren identiteit
en mijn zoek geraakte ego

en zelfs louter
en alleen mijn verlangen
heeft jou bang gemaakt
en dat is begrijpelijk

je hoeft niet zo onzeker te zijn
ik zal je helpen,ook al
ben ik zelf een emotioneel wrak
en denk ik vaak in uitersten
door mijn hevig drugs en
drank gebruik

en zelfs louter
en alleen mijn hunkering
heeft jou mij doen verlaten
wat eigenlijk logisch is
vanwege de tegenstrijdigheden
in mijn lege gevoel.


- mobar -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten