dinsdag 13 maart 2012

Straatmus

Album: Brieven archief 4 Datum: 05/02/08 Weergaven: 868
Datum: 11/03/07 Weergaven: 969







.....
Datum: 09/02/07


Straatmus




--------------------------------------------------------------------------------


Je geeft dit platte beeldschermwereldje
net een beetje meer echtheid
dan de zoete liktong van weifelende ambtenaren

je bent net dat extraatje meer doortrapt dan de anderen
je schenkt mij sensuele woorden
omdat de mijne jou bekoorden

laat mij verlangen naar mezelf te zijn
omdat wat je zocht in mijn zoektocht
ligt verborgen in jouw smachtend hart
dat is verloren aan mijn liefdesvocht

dat zich laat lezen als de droom
een echte schrijver te worden
zonder de last van behaagzucht
en publiek, je kent alle organen
alle orgasmen van de grote mensenwereld

je bent het verlangen van het koekoeksjong
je zucht naar zuiverheid laat alle helden vallen
het is geen wonder dat ik je heimelijk kus
en met het nemen van mijn geneugten bemin

voor mij ben je veel meer dan alleen een straatmus.


Mobar V.

bloemenmannetje.

Datum: 08/03/06 Weergaven: 501





1 opmerking:

  1. lommert

    Thursday, July 05, 2007 23:25

    mag ik het volkomen met je eens zijn

    stevige groet
    willem

    Marousia

    Thursday, July 05, 2007 18:23

    Prachtig dit. Liefs van Marousia

    ninodepino

    Thursday, July 05, 2007 10:44

    Mooi!
    hahahahaha die Poemetje...

    nee toch?

    liefs, nino.

    Poemetje

    Thursday, July 05, 2007 10:42

    Het kwartje viel, ( blond) snapte nu pas wat de bedoeling is, heel mooi geschreven, Liefs, Poemetje

    Poemetje

    Thursday, July 05, 2007 09:49

    Ze zijn toch nog niet uitgestorven? Toch? Net niet?
    Liefs, Poemetje

    BeantwoordenVerwijderen