donderdag 15 maart 2012

Prille liefde









Prille liefde
zoals die er was in de oertijden.











Album: Brieven archief 3 - Datum: 05/02/08 Weergaven: 506









Droomwereld
Datum: 04/11/07

Weergaven: 221





Regen in mijn hoofd
tranen van mijn hart.



Zondagsdroom
tijd zonder gedachten.

Album: Zuchtend Landschap
Datum: 06/26/07 Weergaven: 494


Nachtvlucht der eenzaamheid
...

Vakantieverlangen
Hotel - vergeten- zondag.









Frappant


-----

Woordgebaar ----








Bomen uit het nachtwoud.


Aanleg voor het zoete duister



Lentemaan
Maan van altijd.

Van dorp naar kleine stad.

Danszalen

Natuur bij avond
Album: Zomerse verlangens  Datum: 04/24/07 Weergaven: 493

...

Lentewortels
...

Naakte ziel zorgen
...

Jij bent mijn stem
...

Uit jouw stilte
Violette Zandheuvel
...
Laat weten wie je bent
...
Mijn hart

Zwarte zakdoek

Droombestendig

Somber

Gespreide tenen

Wachten op de zon

.....

Eerbied

Ik zie wel wat het met me doet

Onder een verhalende maan

Wat in mijn nacht ligt

Verliefd

Zwaluwen

De bloemen dichten alsmaar tuinen

Gelukzoekers

Droom van oorsprong

Liefde in het gedicht

Verzwijgt de droom

.....

Stille man

Belopen rimpels

Onleefbaar

Liefdesreizigers

Ontsnapte mussen

Onder de regen naar de binnenstad

Dichtsla

Geschilderde maan

Weg

Toen we in de stad gingen wonen

Oude bomen

.....

Droomboek

Het bos

Glimlach

Maanverlangen

Ik was mezelf als eenzaam dier
Wolf in de vijver
...

Algemene Herenliefde

Zangborst dat is spijtig

Aan zee

Zullen we vrijen?

....

Op weg naar Groningen

Mocht de liefde

.....

Armen tussen rijken

3 opmerkingen:

  1. Quicksilver

    Thursday, March 15, 2012 09:57

    het is ronduit afschuwelijk wat er nu in Irak gebeurt. ik heb er geen woorden voor, waar zijn de Internationale mensenrechten gebleven..ik blijft dit mensonterend vinden!

    heel goed verwoord mobar, ik sta er helemaal achter voor alle vrienden

    groetjes


    Janny Scheybeler de Jonge

    Thursday, March 15, 2012 02:56

    en in nederland weer dat gezeur van sluiten die grenzen
    die arme mensen daar
    die zich te westers kleden
    of die homo,s
    doodgemarteld
    angstaanjagende wereld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 23-02-2012 mobar netgedicht Het linnen van de kustplaat... 172 7.50 10 0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dirk Hermans

    Monday, March 12, 2012 19:12

    mooi


    windwhisper

    Monday, March 12, 2012 16:03

    ik hou hier zo van
    dank je
    warme groet Cobie


    Godvader

    Monday, March 12, 2012 15:33

    ik werd weer heen en weer geslingerd door je woordenschat...niet alles begrijpen maakt dan weinig uit...graag komen lezen

    gr.
    Yoeri


    Janny Scheybeler de Jonge

    Monday, March 12, 2012 15:08

    heel mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen