zondag 4 maart 2012

Olifantenmelk ( verleden )

Besef


Zou nooit in raadsels kunnen zweven
wil met mijn ziel het echt beleven
hou niet van geheimzinnig doen
of de koester van een zoen van toen
ik niet wist wat jij had meer te wensen
toen jij mij koos uit al die mensen
was deels mijn leven in een droom
mijn ziel ontwaakte wakker sloom
zag je zonder zorgen tegemoet
liep jij vooraan in de lange stoet
van de vele dromers hier op aarde
toen je mij met jouw hart aanvaarde

het laatste geheim werd openbaar
meeslepend naar het droomaltaar
waar de vogels zongen luchtig
was ik ooit voorgoed voortvluchtig
maar jij kwam met jouw verhaal
waarin ik mijn gevoelens nu vertaal
om te delen met alle blije mensen
steeds tevreden, zonder wensen
blijft mijn glimlach thans vitaal.



Schrijver: mobar

4 opmerkingen:

  1. kerima ellouise Reageer op Besef

    Friday, August 08, 2008 13:52

    mooi deze glimlach vol besef!

    liefs
    kerima ellouise

    Ria Klein Herenbrink Reageer op Besef

    Friday, August 08, 2008 08:55

    Het geluk zweeft door de woorden

    prachtig mobar

    liefs Ria

    ©jade Reageer op Besef

    Friday, August 08, 2008 08:20

    heel mooi geschreven mobar, toppie hoor xx ©jade

    Littledolphin Reageer op Besef

    Friday, August 08, 2008 07:54

    intens...liefs barbara

    hiljaa Reageer op Besef

    Friday, August 08, 2008 07:47

    mijn glimlach is ook blijvend

    knufliefs--hiljaa--

    Windwhisper Reageer op Besef

    Friday, August 08, 2008 07:19

    Mobar, dit is intens en mooi
    Ik hou steeds meer van jouw gedichten
    lieve groet Cobie
    Goede morgen
    Kuzzz

    lugh Reageer op Besef

    Friday, August 08, 2008 01:58

    we zijn net onderweg
    mobar the master
    come on rock on

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 21-12-2011 mobar verhaal Schaduwkanten 138 6.00 2

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jan
    30-08-2009
    21:39 uur

    In discussie met een scheet, hoe doe je dat? :)

    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Quicksilver Reageer op Dalstraat

    Tuesday, May 20, 2008 22:53

    Jaja die pubertijd de een zit er langer in dan de ander!Dat hoor ik steeds vaker een jong lichaam maar heeft een oude ziel!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen