vrijdag 7 december 2012

Uit het dagboek van Florian

....
maandag 13 juli 2009


Ik los bijna op

Ik los bijna op

in mijn eenzaam zijn

alleen nog maar een hand



om de vingers te tellen

de lach om zijn mond

vorm van zijn neus



voel ik op mijn lippen.





Schrijver: Florian


Ik los bijna op
Friday, January 19, 2007 18:21
Wat de liefde met je doen kan Florian...je straalt als een volle zonneschijn.

Ik los bijna op
Friday, January 19, 2007 18:16
mooi Florian...weinig woorden en zo sterk uitgedrukt !


Ik los bijna op
Friday, January 19, 2007 17:55

prachtig liefdesgedicht(je). heel lief




1 opmerking:


  1. Wat een mysterieus en intrigerend miniatuur. Graag gelezen!

    (zag een tikfout..denk ik. Ik ben wakken > Ik ben wakker)

    Groet

    Peter



    mobar - 2-December-2012 13:58

    Bedankt.

    --------------------------------------------------------------------------------




    esperanza
    2-December-2012 20:11
    Hier begrijp ik echt niets van.... het spijt me.
    Groetjes


    mobar - 2-December-2012 20:59

    Jamme.

    --------------------------------------------------------------------------------




    beppie
    3-December-2012 19:02
    Het is duidelijk een verhaal met een achterliggende betekenis, alleen ontgaat die mij helaas. Ik zit te denken aan iemand met een meervoudige persoonlijkheid, maar dat is het volgens mij toch ook niet. Het zal wel aan mij liggen , misschien dat je een hint kunt geven.
    In ieder geval graag gelezen. Jammer dat ik het niet helemaal kan doorgronden.

    mobar - 6-December-2012 1:31

    Het is een beetje experimenteel geschreven, het eerste gedeelte bestond al, misschien dat ik het nog een keer herzie, om het proberen duidelijker te verwoorden, bedankt voor het lezen en fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen