vrijdag 22 februari 2013

reacties



zie opmerkingen



4 opmerkingen:

  1. zondag 17 februari 2013
    Hersensprookjes - verleden
    ...
    maandag 20 juli 2009


    Extra korte radio-uitzending

    Ik zou eigenlijk boven dit verhaal ‘rectificatie’ moeten zetten!

    Ik heb inmiddels zoveel in de krant gelezen dat direct in mijn nadeel wijst. Er is mij gevraagd een algemeen alles omvattend artikel over geschiedenis van radio de Bonte Kakel Papegaai te schrijven, maar ik werd achterhaald door de tijd, reacties van luisteraars en artikelen in de krant. Zo schijnt een man die weinig aan seks doet net zo gefrustreerd te zijn als iemand die seksverslaafd is, en om het allemaal nog erger te maken, zoiets als een gebroken hart, schijnt echt te bestaan, lieve Luisteraars, zowaar ik in een droom geboren ben, en door de Eeuwigheid verwekt, en mijn ziel in de nacht in een dure Porsche door laat brengen, verklaar ik de wetenschap als enig referentie kader voor de vaak burgerlijke conclusies, die ik tot nu toe placht te plegen door de onzekerheid in mijn bestaan.

    Ik meen dat ik inmiddels het recht heb om namens mezelf te spreken, mij niet langer te laten beteugelen door anderen, die het slechter met mij voor hebben, sedert ik carrière bij de Bonte Kakel Papegaai maak, niet alleen als gastspreker, maar ook als regelmatige medepresentator.

    Ik masturbeer niet vaker dan noodzakelijk, wissel de linker met de rechterhand af en besteed ook aandacht aan de zweetdruppeltjes achter mijn oren.Mocht ik een vreemd geluid horen in de nacht dan onderbreek ik mijn zelfbeklag en neem betrekking tot de smartlap, een alledaags populair lied, waarin de zanger afscheid neemt van een geliefde, die hem, zoals alle boze volkstongen reeds beweerden, eigenlijk nog nooit goed had begrepen, ook niet toen hij al onschuldig was en zijn toevlucht in de drank zocht.Ik vereenzelvig mij met de hoofdpersoon van dit lied zoals anderen denken Elvis Presley te kennen, door hem genadeloos te imiteren, en daar prijzen mee te winnen, tijdens imitatiewedstrijden.Tenslotte zet ik de radio aan, er is een nieuw programma bij de Bonte Kakel Papegaai, met als werkbare titel:Gezonde twijfel over het burgerintellect,Met een inleiding van professor Veter Weetwinkel, gepokt en gemazeld in de Wetenschap der onnozele onwetendheid.Ik ben geen griep, ik heb de griep.



    Met veel genegenheid,

    Uw gelegenheidsspreker

    Donald Dankzand.



    Dwaallicht Reageer op Extra korte radio-uitzending



    Friday, October 10, 2008 17:05



    superschrijven!



    Liefs Dina



    Extra korte radio-uitzending



    Friday, October 10, 2008 06:46



    en dan kwam de reclame...






    vivika Reageer op Extra korte radio-uitzending



    Friday, October 10, 2008 01:09



    wel dit is schrijven sè...subliem mobar



    deze kip gaat slapen

    liefs



    Extra korte radio-uitzending



    Friday, October 10, 2008 00:15



    subliem, ik vind het wel iets hebben

    slaap lekker



    BeantwoordenVerwijderen
  2. zaterdag 16 februari 2013
    Ontvangen in verlangen
    ....
    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 17:35:00 1 opmerking:
    Mobar Vorstkasteelza feb. 16, 05:37:00 PM CET
    donderdag 16 juli 2009
    Verlegen ben ik maar
    Verlegen ben ik maar
    ik voel ook trots in mijn verlangen
    naar die lieve schat die zo zacht
    en teder over zijn gevoelens schrijft

    geraakt ben ik in mijn mannenhart
    maar ook verlegen gebleven
    kan ik het wel waar maken
    nu niet onzeker worden

    ieder ook van zichzelf houden
    is belangrijk, anders wordt
    het verlangen te hevig

    ik stuur al zoveel droomkussen
    en de wind, ja wat is er met de wind
    de wind is onverbiddelijk
    en maakt van alle droomkussen

    geile kussen, ontzettend
    tedere en zachtgele kussen.


    ...

    Schrijver: Florian
    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 10:03
    Labels: IK, JIJ, Verliefd
    1 opmerking:
    Mobar Vorstkasteel16 juli 2009 10:05
    switi lobi Reageer op Verlegen ben ik maar

    Friday, January 19, 2007 16:17

    Tjeempie Florian, wat moet dat heerlijk zijn om jou als minnaar te hebben...hij is een geluksvogel!

    Dikke kus
    Liefsliefs, switi lobi

    Dreamlover Reageer op Verlegen ben ik maar

    Friday, January 19, 2007 16:10

    verlegen zijn is ook weer een heerlijk gevoel toch...onzekerheid daar in tegen niet zo.
    Bij een dromer hoef je nooit onzeker te zijn...nooit


    Liefs
    Richard

    micina Reageer op Verlegen ben ik maar

    Friday, January 19, 2007 15:45

    jaja ... blame the wind

    groetjes
    micina

    Windwhisper Reageer op Verlegen ben ik maar

    Friday, January 19, 2007 15:40

    Die wind toch Florian...ja ja

    Liefs en veel warmte voor twee.
    groetjes en een knuffel



    BeantwoordenVerwijderen
  3. zaterdag 23 januari 2010
    Zweet
    Het fietsen van school naar huis
    had zoveel aan zweet gekost
    dat het te laat werd om te eten
    kwam niet door wat je die dag
    had geleerd, omdat je niet luisterde
    vlogen vogels naar het niets
    een horizon van ouders, ruzie
    een gezonken boot in de goot

    en je fluisterde jouw naam
    in schaduw van mijn oorschelp
    maar ik verstond de naam
    van een ander
    niet zonder verdriet

    door de duistere zwerfnacht
    liet jij je lijf verder zweten
    alle aandacht was verstomd
    omdat ik mijn studie had verdomd
    in stille angstkreet, en lijfsbehoud
    weer diep verborgen, het hunkerende hart
    had zich in heimwee vermenigvuldigd

    toen ik eindelijk jouw naam verstond.









    © januari 2010, mobar
    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 21:34:00 2 opmerkingen:
    Mobar Vorstkasteelza jan. 23, 09:36:00 PM CET
    Anastacia

    Monday, January 18, 2010 23:43

    deze is beter als de vorige nu lijk hij meer af al die andere mooi geschreven mobar fijne nacht liefs ana

    BeantwoordenVerwijderen
    Ingelienma jan. 25, 08:13:00 PM CET
    Woorden die raken; een mooi geheel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze Blog Gekoppeld vanaf deze locatie Het web


    Deze Blog
    Gekoppeld vanaf deze locatie
    Het web

    donderdag 10 december 2009
    Laatste adem
    De dag verdraait de deur niet meer
    de ramen dichten geen demonen
    het oude zeer opspeelt hem weer
    hij rolt als keizers van zijn tronen

    een diepe zucht, zijn lange adem stikt
    er zijn geen wezens die hem troosten
    maar toch, hoe hij het zonder liefde flikt
    op de weemoed zal hij stevig proosten.




    Schrijver: mobar
    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 01:11:00 3 opmerkingen:
    Mobar Vorstkasteeldo dec. 10, 01:13:00 AM CET
    Littledolphin

    Thursday, August 21, 2008 21:41

    poeh mobar, poëzie van de bovenste plank, heel erg mooi liefs en een fijne avond barbara


    ninodepino

    Thursday, August 21, 2008 21:39

    God oordeelt als laatste vergeet dat niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Ingeliendi dec. 15, 07:44:00 PM CET
    Heel mooi en integer dit gedicht.
    Een afscheidsgedicht om U tegen te zeggen: het raakte me!

    BeantwoordenVerwijderen
    Mobar Vorstkasteeldi dec. 15, 10:56:00 PM CET
    Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen