donderdag 27 oktober 2011

Maandag 13 juli 2009

maandag 13 juli 2009


Ansichtkaart van vroeger



Zomer groeit in oerbos

jouw leven bloeit in mij

ik laat je niet meer los



deze liefde niet voorbij

loop ik terug in regen

de hemel zijn blauwe



gedachten aan koffie

en verkleumde geiten

in elk geval van zand



neem ik je terug

in mijn innerlijke zon

overgoten door die droomrivier



tot aan de doordeweekse einder

komen sprookjes tot bloei

in dit levendige stilleven.







Schrijver: mobar

1 opmerking:

  1. Dwaallicht Reageer op Ansichtkaart van vroeger

    Wednesday, November 05, 2008 22:04

    Ansichtkaart van vroeger.. maar dan wel een hélé mooie!

    Liefs Dina

    switi lobi Reageer op Ansichtkaart van vroeger

    Wednesday, November 05, 2008 08:26

    Wat mooi..

    Liefs, switi lobi

    Littledolphin Reageer op Ansichtkaart van vroeger

    Wednesday, November 05, 2008 05:20

    opnieuw een heel knap schrijven, liefs weer van mij

    BeantwoordenVerwijderen