vrijdag 28 oktober 2011

Dinsdag 30 juni 2009

dinsdag 30 juni 2009


Zomerse verlangens



En zie je mij daar

bijna naakt, nog onbedorven

verzen schrijvend

in de buiten onbewolkte lucht



mooie voeten zeg je, en dat zijn mijn woorden

kleine tenen mompel je, wetend jouw gelijk

en we ploffen op het warme zand



schuiven een strandlaken

onder de heldere hemelzon



hunkeren onze lijven vitaal

tot grotere volmaaktheid

in de zomerse warmte

stroomt het bloed veel sneller

dan normaal



kom ik in jouw schoot

dan is het dromend

om daarna dansend

door het leven te gaan

nachten lang onder maanlicht



niets is ons teveel.





Schrijver: mobar

1 opmerking:

  1. Marousia Reageer op Zomerse verlangens

    Monday, July 21, 2008 23:13

    Wel, wel Mobar, ik heb mij laten meeslepen in deze prachtige dans. Supermooi geschreven door jou. Liefs van Marousia

    doetsi Reageer op Zomerse verlangens

    Sunday, July 20, 2008 15:08

    Om daarna dansend door het leven te gaan, zo is het wel ja, bijzonder!

    Dina-Anna Reageer op Zomerse verlangens

    Saturday, July 19, 2008 23:16

    Echt mooi!

    Liefs Dina

    Littledolphin Reageer op Zomerse verlangens

    Saturday, July 19, 2008 20:50

    mobar, die is echt verlangend mooi geschreven, k zag je haast naakt en onbedorven voor me.. echt wel poëzie dit, hier hou ik van! liefs barbara

    blackgirl Reageer op Zomerse verlangens

    Saturday, July 19, 2008 20:18

    erg mooi
    bedankt voor je reactie
    x

    ninodepino Reageer op Zomerse verlangens

    Saturday, July 19, 2008 18:46

    krijg zin in een heel grooot dorpsvuur

    wat zal ik...?

    30 juni 2009 07:17

    BeantwoordenVerwijderen