maandag 2 maart 2015

Nooit voorbij gegaan .

Nooit voorbij gegaan
.

Probeer het geheim te omvatten
hoe wij samen ooit dronken de nacht
het nieuwe jaar zojuist begonnen
.
in bekoring scheen de maan
een schemerlamp vol dieper inzicht
altijd tussen een glimlach
.
alsof het schip zojuist gezonken
in woorden nooit uitgesproken
nachtverblijf van de eenvoud
.
jij naakter nog dan ik
met kapot geknuffelde teddyberen
zo anders dan mijn essentiƫle ik
.
want ik zou het zo weer overdoen
totdat de liefde weer bestaat
zal ik de maan naar je toetrekken
.
de nachtdromen toedekken
voor het eerst helemaal alleen
tijdens jouw veel te korte leven.
.


1 opmerking:

  1. Reageer op Onder de regen naar de binnenstad

    Monday, April 21, 2008 22:06

    Zachtmooi geschreven in het groen geschreven!

    Liefs van mij

    Onder de regen naar de binnenstad

    Monday, April 21, 2008 12:56

    ook dit weer graag gelezen Mobar!
    liefs


    red one Reageer op Onder de regen naar de binnenstad

    Monday, April 21, 2008 12:04

    Graag gelezen dit Mobar..

    (ps Psyc slaat als een tak op een varken ik weet het.. )

    BeantwoordenVerwijderen