donderdag 12 juli 2012

Diverse teksten

dinsdag 14 juli 2009


Heerlijk toch


Heerlijk toch,

dat was zo’n geruststelling voor mij

dat jij het niet erg vond

dat ik stout aan je dacht



want ondeugend aan je denken

maakte mij gelukkig en blij

dat jij mij ook lekker vond

had ik echt niet verwacht



maar nu voel ik het bonzend ritme

van de meest gelukkige liefdesdroom

die mijn bevroren mannenhart

laat smelten door jouw liefdesstoom



een fluit bespelend in de nacht

zo betoverend als jij mij betovert

als een wonderbaarlijk tedere lentemelodie

die doet vervagen al mijn innerlijke smart.





...





Schrijver: Florian

Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 13:06

Labels: Geluk, Genegenheid, Verliefd

1 opmerking:

Mobar Vorstkasteel14 juli 2009 13:08

micina Reageer op Heerlijk toch



Tuesday, January 23, 2007 22:49



geniet van jullie mooie momenten.



liefs

micina



janny schepenaar Reageer op Heerlijk toch



Tuesday, January 23, 2007 22:47



moet even denken aan Andre Hazes, een beetje verliefd

liefs, janny



red one Reageer op Heerlijk toch



Tuesday, January 23, 2007 22:21



dit tovert een glimlach op mijn gezicht! geweldig Florian!

veel geluk!

liefs,

redje



 Heerlijk toch



Tuesday, January 23, 2007 21:52



Weer blij en gelukkig toch?

Liefs
Veel mooie momenten samen














Zie opmerkingen...

2 opmerkingen:


  1. Praatje

    Eindelijk,
    goed gekleed en kleddernat
    daalt regen over de oude stad
    waar water hangt, en valt op straat
    schijnt plots de zon in klederdracht
    zelfbewust door eigen pracht
    men is weer vol van zoet gelul
    over het weer en flauwekul.


    © september 2009, mobar
    13-09-2009
    23:10 uur


    grappig! deze had je bij humor kunnen zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zondag 12 juli 2009
    Hartschaduw
    Zwijgplicht
    over erotische zucht
    vaarwel droef wandelpad
    van stille droomschaduw

    het is mij niet verkozen
    niet tot jouw ziel doorgedrongen
    om onderdeel te zijn

    van het universele geheel
    waarin zij heerst met haar spelonken
    en de mannen lonken dronken

    je nooit meer aan te raken
    eindelijk geen weg terug
    de wereld schuwt in afstand

    vult de letters voor hem in
    geeft mijn woorden
    weer de zielskracht
    van hen die zonder
    zonde zijn
    wil ik het achterschip

    oordeel vellend
    hokjes duwend
    achterlatend

    open je ogen
    de dans der liefde
    is een dans van de geest.



    Schrijver: mobar
    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 12:31 1 opmerking:
    Mobar Vorstkasteel12 juli 2009 12:33
    less - no more Reageer op Hartschaduw

    Monday, March 24, 2008 23:13

    is de schaduw die je ziet, wel daadwerkelijk een schaduw?
    het leven werpt veel schaduwen, althans zo denken wij

    warme groet, Jan

    Odypody Reageer op Hartschaduw

    Monday, March 24, 2008 22:35

    Dit raakt me tot in mijn ziel, prachtig , gr.Ody

    fairy-queen Reageer op Hartschaduw

    Monday, March 24, 2008 22:23

    Ben sprakeloos (en dat ben ik bijna nooit).
    Gewoonweg prachtig!
    Groetjes Debbie

    BeantwoordenVerwijderen