zondag 20 mei 2012

Vergeten zondag

...
Mijn schatje


Regenjas

mijn schatje bezingt
de liefde voor de regenjas
maar de bron is droog
armoede troef
hondenharen op de poef
geen geld meer voor een tijdschrift
voldoende tijd nog voor een spiegelei
alle woorden gaan aan mij voorbij

banaan

mijn schatje heeft een banaan
mijn schatje bezingt de liefde
voor de banaan en de regenjas

armoede troef
kattenharen op de poef
geen geld meer voor een boek
onvoldoende ruimte voor een computer

hondenkluif
mijn schatje heeft een hondenkluif
ik denk dat ik maar bij mijn schatje blijf.


Schrijver: mobar

2 opmerkingen:

  1. Littledolphin Reageer op Mijn schatje

    Saturday, August 23, 2008 18:59

    ironie druipt tussen de letters fraai heel fraai liefs barbara

    Dina-Anna Reageer op Mijn schatje

    Saturday, August 23, 2008 16:35

    héél mooi!

    Liefs Dina

    Yellow Reageer op Mijn schatje

    Saturday, August 23, 2008 16:34

    het zijn moeilijke tijden,
    Y.

    BeantwoordenVerwijderen